.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وام ازدواج ۵ میلیون تومانی نمی‌شود

 شمال نیوز: وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه به دلیل تمام شدن منابع قرض الحسنه بانک‌ها،‌ وام ازدواج در سه ماهه پایانی سال ۹۱ پرداخت نشد، وام ازدواج ۵ میلیون تومانی را تکذیب کرد.

محمد عباسی در گفت‌وگو با خانه ملت با تایید پرداخت نشدن وام ازدواج در سه ماهه پایانی سال ۹۱ گفت: این موضوع را در جلسه هیئت دولت مطرح کردیم و با توجه به اینکه متولی کار، بانک مرکزی است، رییس جمهور به بهمنی دستور رسیدگی داد.

وزیر ورزش و جوانان افزود: براساس اعلام بانک مرکزی، وام ازدواج به دلیل درصد سود پایین باید از منابع قرض‌الحسنه پرداخت شود و با توجه به اینکه در ماه‌های پایانی سال ۹۱، منابع قرض الحسنه بانکها تمام شده بود، برخی پرداخت‌ها انجام نشد.

وی ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان پیگیر خواهد بود که بانکها در شهرستان‌ها و استان‌ها با این مصوبه و تاکید جدید رییس جمهور و رییس بانک مرکزی چگونه برخورد می‌کنند و گزارشی در این زمینه آماده خواهد کرد.

این عضو هیئت دولت درباره وام ازدواج ۵ میلیون تومانی گفت: وزارت ورزش و جوانان درخواست ۵ میلیون شدن وام ازدواج را داشت ولی فعلا قرار شد بانکها ۳ میلیون تومان بدهند و در صورت وجود منابع، این وام ۵ میلیون تومانی شود.

عباسی درخصوص منابع تامین اعتبار وام‌ ازدواج، گفت: براساس گزارش بانک مرکزی، منابع مالی‌ مردم که به عنوان قرض الحسنه در بانک می‌گذارند،‌ محل تامین وام ازدواج خواهد بود؛ لذا توانایی بانک‌ها در پرداخت وام ازدواج بر اساس مقدار سپرده گذاری قرض الحسنه است.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که چرا دریافت وام ازدواج تنها از دو بانک (صادرات و ملت) میسر است، توضیح داد: این موضوع را با بانک مرکزی طرح کردیم و قرار شد اصلاح شود ولی نمی‌دانم بانک مرکزی مجددا آن را ابلاغ کرده است یا خیر./ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

همشهری 4 ارديبهشت 1392
واقعا به جملات این وزیر محترم که نگاه می کنم شرمنده می شم
چقدر ادبیات مبهم و رفع تکلیفی دارند و متاسفانه چیزی که دیده نمی شود دلسوزی برای جوانان
واقعا که
یکی بگه به من جوون که باید به کی مشکلمو بگم
شمال نیوز عزیز مقاله آماده کنم چاپ می کنی؟
iman 4 ارديبهشت 1392
با 3 تومن چکار میشه کرد رنو میشه خرید ؟ تا زن گرفت ؟بعد میگن مملکت چرا جووناش به راه کج رفتن باید یه شرایطی باشه بشه جوونا ازدواج کنن یا نه با این گرونی باید یه خط ایرانسل بخرن فعلا تلفنی حرف بزنن
مهسا 4 ارديبهشت 1392
ببین چی باست دارم........
این 3 تومنو بگیر بذار جلو آیینه بشه 6 تومن برا خودت اقای وزیر.......

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.268 seconds.